Thursday 10 May 2012

Unplanned Dating

Bismillah.

Jarang kitaorg uplanned dating.
but, because of lama sgt tak jumpa
so, dia text and ajak keluar.
while waiting for him, aku pun sempat lelap sekejap.
 in 45 minutes, dia dah ada depan rumah..

then, next destination was PWTC.
regarding Pesta Buku ,aku pun x pergi lagi sepnjang cuti kali ni.
masuk masuk je da ramai org.
terus menapak ke booth Lejen Press and Gempakstarz.
dapatlah 3 buku.jadi lah.

aku baru khatam 2 buku. lg 1 buku tu komik.
so, takpela..bile2 pun leh baca.
so, memandangkan aku pun x larat.
kitaorg decide keluar cepat.
tak pernah2 aku keluar awal dr pesta buku.
kira pecah rekod kali ni.

Then, keluar dari PWTC.
round area KL..
then around 5p.m.
serang Kg Baru.
nak makan dekat Nasi Lemak CT Garden.
so far, round2 jugak lah aku ngan dia duk mencari .
walhal belakang SMK Puteri Wilayah tu jer.
Nasi lemak dia yang style bungkus daun pisang tu.
then ada a lot of lauk yg boleh pilih.
aku ambik sambal sotong, tempe goreng dengan kacang tanah and him ayam goreng.



balik dari makan
cari masjid, perform maghrib prayer
then balik.

:)



No comments:

Post a Comment