Monday 14 May 2012

Dah ganti ker belum?

Bismillah..

Alhamdulillah hari ni, aku selamat mengganti puasa.
yang berbaki lagi 6 hari..
kejap jer nak dekat Ramadhan dah...
cane ngan puasa ganti korang2?
dah ganti ker belum?
terasa cepat gila masa berlalu,
ni nak dekat tengah tahun dah.

and next week pun,
one of my friend nak kahwin.
selamat melangsungkan perkahwinan kpd dia.
and aku pun bakal menolong before majlis berlangsung.
harap2 segalanya berjalan lancar.
and majlis diberkati.

and another 14days jugak, aku bakal intern.
preparation xbuat apa lg.

oh ye, last saturday.
me n him, keluar.
nothing else to do.
pergi klcc, jalan TAR and jusco.
balik2 kaki melecet and sakit sgt.

and before that, aku amik dia dkt U _ _
so then, aku doa byk2 tak jumpa dengan guard yg aku pernah kerek dlu.
tp, aku rasa jodoh kitaorg pjg.
mmg aku kene tahan ngn  dia.
sbb aku jarang kene tahan keta b4 this.
infact seblum ni pun, aku tgk keta2 lain pn sama jer
aku tak tahu la dia igt lg ke x aku yg kerek ni
tapi dari gaya dia,
aku rasa dia igt.
yer la. dat time yg aku kerek tu, aku pk..
aku nak fetch him jer.
so, no need la nak isi segala bagai form tu...
but this time, aku rasa cam eshhhhhh...
aku ni pantang skit
if aku wat kerek kat org tu
then aku terkena balik.
time aku isi form tu
seb bek ada sorg pakcik guard ni ok
if dia wat muka cam guard yg aku nah kerek tu
eshhhhh...mmg xla...
then aku pk gak
form aku isi tu takde carbon paper apa pun
n what the hell nak suh aku isi segala bagai form
kalau kat U_ _ dlu,aku kne tinggal ic n so on
at least put some carbon paper la...in case kan..
so..SEBAB TU LA AKU SELAMA NI MEROYAN KALAU NAK FETCH HIM DEKAT U_ _
seb bek la, next year dia nak habis dah.
if not, meroyan je aku nak gi fetch him.

hadehhh......
then, sempat jugak makan dekat cheese nan yang famous dekat area jalan TAR tu..
mmg melimpah ruah cheese dia,
and YUMMY..
pics xde la pulak.
but, landmark kedai tu, dia depan hotel lotus.

ok la then, aku nak pi tgk fridge..
ada pape lauk utk di masak..










No comments:

Post a Comment