Thursday 10 May 2012

Bila nak Kahwin?

Lately,
aku selalu dapat invitation kawan- kawan yang nak berkahwin.
rasa mcm semalam je grown up.
main sama-sama
gurau sama-sama
gi sekolah sama-sama

but, kadang-kadang bila dekat news feed FB , Time line Twitter orang duk cakap bende yang sama
aku macam berfikir jugak.
umur makin hari makin meningkat.
nasib lah baik x habis study lagi.
aku rasa kalau aku dah kerja skrg ni.
mesti parents bising kan, bila nak kahwin.
so..ada point di situ.

Bila aku nak kahwin?
so far, yg aku tahu.
nak habis study dulu.
another 2 years to go.
kerja then baru fikir.
plan dah ada.
tapi, just a plan.
tak tahu lagi in the future macam mana.

Kadang bila fikir balik.
its a huge future planning.
bila tengok blog bride to be.
bestnyaa weds prep they all.
tapi, bila tengok balik..
i am not supposed to be in marriage life lg.
banyak lagi nak kene polish and study.
masak pun baru amateur lg.
so....
k.i.v dulu issue ni.
until the exact plan will be announce soon perhaps :) :) :)



No comments:

Post a Comment