Sunday 7 April 2013

Geram sebenarnya..


Hmmm...aku tak penah encounter benda camni sebelum ni.
hadeh la,wahai cik kak...nak meniaga buat cara nak meniaga..
tak nak ,cakap xnak..
alkisah..aku nak membeli shawl dari page fb dot dot dot..
sbb adik aku pernah beli dengan dia ..ok je
aku beli dari bulan januari...cube ko kira dah sampai ke bulan April xdapat gak
apeke hazab sangat nak menjahit shawl aku tu...
mmg dia dah cakap dari january dia nak refund duit aku sbb dia busy..
ok la,aku pun xdela rasa apa..
dah cakap camtu kan..

dia punya cakap nak refund....sampai bulan March aku contact dia..
baru takut...nak bagi...
aku check lagi...April pun xmasuk lg duit aku...
adehhh la...payah nau ke...nak wat online transfer...
ok,semalam,,,aku whatsapp dia..
mintak mahap bagai...
aku pun xpaham la....asal payah sgt..
bende at your fingertips kot...
ko amik hp kau...terus transfer..pe payah tah..
duit org kot...xtakut ke...org xhalal kan ke...
menjawab ko nanti...

for those yg nak tahu n taknak terkene tu...
email je la aku,...nanti aku reveal.

okeyh,tata :)

Sincerely,
Akmar :)

No comments:

Post a Comment