Thursday 29 March 2012

Jamuan akhir sem

                                                      kek sempena farewell OM5A (BEL 312).




Bismillah....

8 jam yg lepas...aku baru jer lepas ke semua paper utk part 5...
last paper hari ini OMT 340...so far, 50/50...ada senang, ada susah..
ikutkan mood aku dari 2 hari lepas mmg sgt2 pemalas yer nak bukak buku..
bajet pandai sgtlah kan..
sekali kuar soklann..... -_______- "
hamek kau...
sgt bajet yer...buat soklan past sem..
and igt sebijik lah soklan nyer yg kuar
quite tough jugak...
harap2...examiners sgt baekk hati bagi marks...

sem ni nyer paper...ntah lah...
aku rasa lain mcm sket..
risau hakuuuu..
tetiap hari tak lupa doa smg, pemeriksa tu baek hati nak bg marks yg ok.
even aku rasa dah merdekaa pn...
selagi x kuar result..hati aku x tenteram...
fuhhhhhhh....


tinggalkan cerita ttg exam..
kite cerita ttg bakal tempat aku ber LI nanti,,
haiyoh...kerja 6 hari seminggu yer,wahai tuan badan..gasak lerrr kau nanti..
tak bley nak datang2 lewat cam ko sll datang lewat 15 menit ke kelas kegemaran ko tuh.
setat pukul 9-5.30 weekdays
and sabtu lak 9-5.00...aduhhaiii..
sabauuu yer...
hanya 4 bulan..ya 4 BULANNNN....

pastuh...barulahhhh engko betul2 merdeka....hiksss..

pics di atas tuh, kami sekelas (bunyik cam ramai lak kan)
tapi,tidakkkk.
ada yang dah pulang ke kampung halaman pun..
so,kami kami yang ada ni je rlah yang celebrate...
makan makan
gelak gelak
then gerak balik..
salam salam semua.
aku dah nak sedih pun ...xjadik
tapi seriously sedih la..
2 1/2 tahun da diam x diam kat situ,,
xlama lg je nak tinggalkan..
sayonara om5a..
bak kata classmates aku "kita jumpa lg 5thn"..
aku pn xthu apa signifikan 5thn lg tahh...huhu






No comments:

Post a Comment